המחיר עולה בעוד:

ימים
שע'
דק'
שנ'

קורס גוגל אנליטיקס

מערכת האנליטיקס החדשה של גוגל הולכת לשנות לחלוטין את כללי המשחק, ולך יש הזדמנות להיות בין הראשונים שידעו איך לעבוד עם המערכת.

בעוד כמה חודשים, כשגוגל תכריח את כולם לעבור לגרסא החדשה, מליוני עסקים בכל העולם יחפשו את אותם אלו שכבר יודעים לעבוד עם המערכת, וישלמו להם הרבה כסף כדי לשדרג.

רוצה להנות מהקורס לפני כולם?

מה חדש בגוגל אנליטיקס 4

הגרסא החדשה של גוגל אנליטיקס, או בקיצור GA4, שונה לחלוטין מגרסת ה"יוניברסל אנליטיקס" איתה עבדנו עד היום.

הממשק שונה לחלוטין, המדידה וההטמעה מתבצעים בצורה שונה, הדוחות שונים, ובקיצור – מדובר במערכת אחרת שלא דומה בכלל למה שהיה עד כה.

כדי לסייע לכל אלפי העסקים לעבור לגרסא החדשה, החלטתי ליצור קורס חדש בקונספט שונה מהקורסים הקודמים.

במה הקורס הזה שונה?

בקורסים הקודמים, קיבלתי המון בקשות מאנשים שלא רצו "ללמוד גוגל אנליטיקס", אלא רק לדעת איך מבצעים פעולה כזו או אחרת.

הם רק רצו לדעת איך שולחים איוונטים,

אין בונים funnel,

איך יוצרים סגמנטים,

איך יוצרים דוחות מותאמים אישית,

איך מודדים המרות,

איך למדוד גלילה,

וכו' וכו'

לא היה להם כוח (וזמן) להתחיל לצפות בשעות של סרטונים.

בנוסף, גם האנשים שכן צפו בסרטונים רצו לפעמים להיזכר איך עושים דבר כזה או אחר, ואז הם היו צריכים לחפש את מה שהם רוצים בתוך הסרטון, וכמו שאתם יודעים – לחפש משהו מסוים בתוך סרטון וידאו זו לא פעולה פשוטה…

 

קורס בפורמט חדש

ולכן, את הקורס הזה החלטתי להפיק בפורמט שונה.

כל "שיעור" יהיה בעצם מדריך טקסטואלי ממוקד, עם צילומי מסך מדוייקים שיגידו לכם בדיוק מה לעשות ואיפה ללחוץ.

לדוגמא:

שיעור וידאו על הגדרת המרות בקורס הישן שלי: 30 דקות

מדריך הגדרת המרות ב-GA4 בפורמט החדש: 2 דקות קריאה

החסכון שלכם: 28 דקות!

יש סילבוס? רשימת נושאים?

כפי שאמרתי, הקורס עדיין בבנייה, וגם המערכת של GA4 עוברת שינויים ועדיין לא יצאה מגרסת beta.

לכן, רשימת הנושאים תתעדכן ותשתנה תוך כדי תנועה.

מה שכן, אני יכול להבטיח לכם שזה יכיל את כל מה שצריך לדעת כדי לעבוד עם גוגל אנליטיקס 4, והרבה מעבר לכך.

למשל:

שאלות נוספות ששאלו אותי

מכיוון שמדובר ב-pre sale, אני מציע הנחה של 66% לאלו שיירשמו ב-72 שעות הקרובות.

זה אומר 650 ש"ח בלבד במקום 1,900 (פלוס מע"מ) – לקורס מקיף ועדכני על גוגל אנליטיקס 4, שיהיה הכי מקצועי והכי מפורט שיש.

זה מחיר שלא תמצאו בשום מקום. בהתחייבות.

 

המחיר המקורי של הקורס (2,222 ש"ח) יכנס לתוקף כאשר אשיק את הקורס המלא עם כל התכנים.

מכיוון שכרגע מדובר בהרשמה מוקדמת (pre sale), המחיר הוא 50% בלבד – 1,111 ש"ח.

לאחר מכן המחיר יעלה למחיר המקורי – 2,222 ש"ח (תכלס זה אמור להיות 2,223 אבל בגלל שזה יותר מגניב החלטתי על 2,222 😊)

קודם כל זה לא הקורס הראשון שלי, ואם הגעתם לפה – אני מניח שיצא לכם לקרוא את המדריכים שלי ואתם יודעים שהם סופר מקצועיים ומפורטים.

דבר שני, זה בדיוק ה-trade off של מכירה מוקדמת – אתם משלמים 50% פחות מהמחיר המקורי, ו"לוקחים את הסיכון" שיש בקנייה של מוצר על הנייר.

למרות שכמו שאמרתי, אין לכם פה שום סיכון…

דבר שלישי – צירפתי למעלה רשימת נושאים ראשונית. בפועל יהיה הרבה יותר חומר, ככה שאתם יודעים מה אתם מקבלים.

מכיוון שזו מערכת חדשה, אין צורך להגיע עם שום רקע או ידע קודם.

כמובן שככל שיש לכם יותר ידע בדיגיטל בכלל ובאנליטיקס בפרט (ולא משנה איזו מערכת), ככה תבינו את הקונספט בצורה יותר קלה, אבל זה ממש לא הכרחי.

מדובר ב-pre sale, מה שאומר שאני עדיין עובד על יצירת התכנים, בין היתר בגלל שגוגל עדיין מעדכנת את המערכת ומשנה/מוסיפה דברים.

ההשקה המלאה תהיה בעזרת ה' איפשהוא באמצע-סוף פברואר, ואז כל התכנים יהיו זמינים אבל גם המחיר יהיה יקר יותר באופן משמעותי 😉

למרות שהתוכן המלא של הקורס יהיה מוכן רק בעוד חודשיים, אני מעלה למערכת שיעורים חדשים בכל שבוע.

זה אומר שמי שירשם עכשיו, גם יהנה מהנחה וגם יתחיל לקבל את התכנים הרבה לפני כולם.

 

כרגע לא.

כמו שכתבתי קודם – רוב האנשים לא צופים בכלל בקורסי וידאו בגלל שאין להם זמן לזה, ואז יוצא שהכסף שהם השקיעו בקורס הולך לפח.

הפורמט של המדריכים מבטיח שתקבלו מקסימום ערך במינימום זמן.

בשנת 2009, אחד הסלוגנים של אפל היה "There is an app for that".

בקורס החדש שלי, אם תרצו לדעת איך עושים משהו בגוגל אנליטיקס 4 – There is a guide for that!

 

תראו, כרגע ההמלצה של גוגל היא להטמיע את GA4 במקביל לאנליטיקס הישן (יוניברסל), כדי להתחיל לאסוף נתונים בזמן שגוגל משייפת את המערכת החדשה.

אני מאמין שעד סוף 2021, מי שלא ישתמש ב-GA4 ייחשב למיושן ויפספס מלא דברים, ויש אפילו סיכוי שגוגל יפסיקו לתמוך באנליטיקס הישן.

מה שבטוח, כדאי מאוד להתחיל להשתמש ב-GA4 כבר עכשיו כדי להתחיל לאסוף נתונים, ולא לחכות לרגע האחרון.

באופן אישי, אני חייב לומר שאחרי שהתרגלתי ל-GA4 מרגיש לי ממש מוזר ולא כיף להשתמש באנליטיקס הישן…

למי הקורס מתאים

נסיון העבר שלי עם קורסים דיגיטלים, הראה לי שיש מספר סוגי תלמידים:

בעלי עסקים

שפשוט רוצים לדעת איך לבצע פעולות מסויימות במערכת, כמו הגדרת המרות, שליחת איוונטים וכד', ולא רוצים לבזבז זמן על תיאוריות וסרטוני וידאו ארוכים.

מנהלי קמפיינים

שחייבים להכיר את המערכת ברמה בסיסית (לפחות), אבל חלקם נרתעו מזה עד היום בגלל שברוב הזמן הם מתעסקים עם הקמפיינים, ולא עם אנליטיקס.

מקצועני אנליטיקס

שכבר מכירים את רוב התכנים ורוצים לשדרג את הידע שלהם, אבל אין להם כוח לצפות בכ-ל הסרטונים רק כדי לשדרג את הידע שלהם ב-20-30%.

הפורמט החדש פותר את כל הבעיות הללו – מצד אחד הוא מקיף את כל הדברים החשובים שצריך לדעת ולכן מתאים גם למי שרוצה ממש לשלוט במערכת, ומצד שני הוא בנוי בפורמט טקסטואלי שמאפשר לעבור על החומר במהירות גם בלי להשקיע שעות בצפייה בסרטונים.

כמה הקורס עולה

המחיר המקורי של הקורס הוא 1,900 ש"ח פלוס מע"מ, שזה 2,222 ש"ח בלבד.

לרגל ההשקה המוקדמת, חתכתי את המחיר ל-650 ש"ח + מע"מ בלבד!

ההשקה המוקדמת הסתיימה, אבל אם אתם רוצים להרשם שלחו לי מייל ואכין לכם קופון הנחה מיוחד!

הרשמו וקבלו את הקורס לפני כולם

כמה מילים עלי

קוראים לי שוקי מן, ובעשור האחרון אני אחד מהאנשים הבולטים בתחום האנליטיקס בישראל.
במשך השנים עבדתי עם החברות הגדולות במשק ועזרתי להם להפוך את המדידה שלהם למדויקת יותר, אמינה יותר, וכזו שעוזרת לקבל החלטות.

באמצעות הקורסים שלי, הכשרתי למעלה מ-700 אנשי דיגיטל, מהחברות והסוכנויות המובילות בארץ, ולימדתי אותם את סודות האנליטיקס.

את קורס Lead Secrets בניתי בעזרת הידע והנסיון שצברתי עם השנים, וההכרות שלי עם הדרישות המעשיות שעלו מן השטח.

אני מזמין אתכם להצטרף אלי למסע שבו תלמדו, הלכה למעשה, איך להביא עוד לידים בפחות כסף, באמצעות ניתוח חכם של הנתונים בגוגל אנליטיקס.

יותר מ-700 בוגרים עברו את הקורסים שלי

וזה מה שהם מספרים

התחברות למערכת הלמידה באמצעות קוד אימות חד פעמי

המרות בגוגל אנליטיקס 4

אחד השדרוגים המדהימים (לדעתי) בגוגל אנליטיקס 4 זה כל הנושא של הגדרת ההמרות. ביוניברסל אנליטיקס, הגדרת ההמרות התבצעה בעיקר על ידי destination url (כלומר, אנשים שהגיעו לעמוד מסוים), או אנשים שביצעו event מסויים.

בגוגל אנליטיקס 4 הכל יותר פשוט, ויש גם כמה שדרוגים שאני הולך לגלות לכם בפוסט הזה.

איך מגדירים המרות בגוגל אנליטיקס 4?

קודם כל אני מזכיר לכם שכל דבר בגוגל אנליטיקס 4 מוגדר על ידי איוונטים.

כדי למדוד צפייה בדף אנחנו שולחים איוונט של page_view, כדי למדוד גלילה אנחנו שולחים איוונט של scroll, וכדי למדוד איוונט של רכישה אנחנו שולחים איוונט של purchase.

וזה בניגוד ליוניברסל אנליטיקס, שבו היו סוגים שונים של היטים (pageview, event, transaction וכד').

בכל מקרה, לאחר ששלחתם את האיוונט, תוכלו לראות אותו בדוח All events:

ואז רבותי, כל שעליכם לעשות כדי להגדיר את ההמרה, הוא להדליק את המתג שנמצא בצד ימין תחת העמודה Mark as conversion.

אתם יכולים לראות שבמקרה שלי, אני שולח איוונט של form_submit ומכיוון שיש לי כמה טפסים באתר, אני מצרף פרמטר נוסף שמכיל תיאור של הטופס אותו הגולש מילא:

ואז באנליטיקס הגדרתי את האיוונט הזה כהמרה:

בואו ניקח את זה צעד אחד קדימה

עכשיו אתם בטח שואלים: רגע, יש לי מלא טפסים באתר. מה קורה אם אני רוצה להגדיר המרה רק על אחד מהטפסים?

שאלה מצויינת!

גם אצלי יש כמה סוגים של טפסים, כמו שאתם רואים כאן:

כדי להגדיר רק אחד מהם בתור המרה, אני אלך לדוח All events ואז אלחץ על Create event:

בחלון שנפתח, אלחץ על Create:

ואז אמלא את השדות הבאים:

מה שקורה פה, זה שאני יוצר איוונט חדש בשם analytics_form_submit, ש"נשלח" (או יותר נכון נרשם במערכת) בכל פעם שקורה איוונט בשם form_submit, וגם הפרמטר form_name שווה Analytics Online Course.

עכשיו אני הולך לדוח Conversions, לוחץ על New conversion event ומכניס את האיוונט שיצרתי בשלב הקודם (analytics_form_submit):

וזהו זה!

כל היופי פה הוא שאני לא צריך ללכת לתג מנג'ר ולהגדיר איוונט נוסף כדי למדוד את ההמרה הספציפית של מילוי טופס לקורס אנליטיקס.

אני פשוט משתמש באיוונט המקורי ובאמצעותו אני יוצר איוונט חדש במערכת, והוא משמש אותי להגדרת ההמרה.

ועכשיו לדובדבן שבקצפת

אחת הבקשות הפופולאריות ביוניברסל אנליטיקס היתה למדוד המרה בכל פעם שגולשים ביצעו פעולה מסויימת תוך X זמן.

למשל – אני רוצה למדוד המרה בכל פעם שגולש נכנס לאתר וקנה, בתנאי שזה קרה תוך 5 דקות.

עד היום, ביוניברסל אנליטיקס, היה צריך לעשות הטמעה דיי מורכבת כדי לבצע את המדידה הזו.

בגוגל אנליטיקס 4 לא צריך להטמיע כלום. רק לעשות כמה קליקים וזהו.

איך עושים את זה?

טוב את זה אני לא הולך לגלות לכם, כי זה תוכן שאני שומר לקורס החדש שלי על גוגל אנליטיקס 4 😉